štvrtok 25. júla 2013

Bioderma Sensibio Light, 40 ml, cena 17,90 eur

Po dlhom týždni a pol som sa konečne dočkala a v rámci vernostného programu Bioderma som si v lekárni mohla vybrať jeden výrobok tejto značky zdarma. Moja voľba padla na tento nie práve najlacnejší krém, ktorého zopár vzoriek som už mala odskúšaných a preto som sa naň veľmi tešila /preto ten "dlhý" týždeň a pol! :)/

Krém je určený pre normálnu a zmiešanú pleť, ktorá má sklony k podráždeniu. Napriek tomu, že mám pleť skôr suchšiu, na leto je tento krémik pre mňa úplne ideálny - na rozdiel od Hydrabio Riche, ktorý napriek tomu, že má byť určený na suchú pleť, je pre mňa dosť slabý. 
Konzistencia krému je hutnejšia, zároveň sa však pekne vstrebe do pokožky a nezanechá na nej mastný film. Pokožka ostane na dotyk veľmi jemná a taká aj vydrží. Podráždenie pleti skutočne nehrozí!
Krém je výborný ako podklad pod tekutý i kompaktný make-up. Je vhodný na denné i nočné použitie, nakoľko neobsahuje UV filtre. Takže ja môžem len vrelo odporúčať a je dosť možné, že v rámci vernostného programu si budem objednávať už len tento krém! :)

plusy:          účinok, neparfumované zloženie, bez konzervačných látok
mínusy:      Krém je síce skvelý, ale cena je dosť vysoká - najmä keď rovnaké balenie rovnako skvelého Bioderma Atoderm Nutritive nestojí ani 7 eur!

celkové hodnotenie: 10/10

- claire -



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...