štvrtok 20. februára 2014

Moji miláškovia od Nivey

Niežeby som nemala ešte väčšie resty v blogovaní, ale z môjho zoznamu meškajúcich postíkov som sa rozhodla dnes vymazať viac ako zaujímavé masielka na pery od Nivey, ktorých sa zrejme na Slovensku v dohľadnej dobe nedočkáme. Ja som sa k nim dostala prostredníctvom mojej kamošky, žijúcej v Mníchove. Aby ste si nemysleli, že v mníchovských drogériách sa masielka povaľujú v každom kúte - kamoška nakoniec po obehnutí pár nemeckých drogérií podstúpila strastiplné objednávanie cez nemecký Nivea e-shop, aby som sa z nich ja mohla o pár týždňov, keď u mňa zakotvili spolu s kamoškou, vytešovať. /Prirodzene, ešte viac z kamošky!!! :)/
Dočasnú opateru našli u mňa títo štyria krásavci v štýlovom balení:



























Maslá na pery sú dostupné v 4 verziách/príchutiach/vôňach: original, karamel, malina a vanilka - makadamiový orech a toto štvorbalenie ma vyšlo cca 10 eur. Momentálne mám rozpitvanú len vanilkovú verziu /karamel a malina išli ďalej na adopciu, original ostáva/, ale myslím, že sa líšia len vôňou a farbou - rozdiel v konzistencii nie je na prvý pohľad vidno, takže by som bola veľmi prekvapená, keby tam nejaký bol.
Tu hľa, krátka fotoexkurzia obsahu všetkých štyroch verzií:



























Poďme však k tomu podstatnému, a tým je účinok. Konzistencia masiel je skôr krémová /nie vazelínová/ a aplikácia na pery je skutočným pôžitkom. Maslo si môžete naniesť aj v hrubšej vrstve, po relatívne krátkej chvíľke sa na perách "roztopí" a zanechá len lesk. Pery hydratuje naozaj dobre a ak nejete/nepijete, aj celkom dlho vydrží.
Vanilková vôňa je fakt že WAU /pre mňa osobne bezkonkurenčne najkrajšia zo všetkých verzií!/, ale jesť vám ju neradím. Jednak maslo nechutí - ak to preženiete s množstvom, v ústach vám môže ostať celkom nepríjemná a divná chuť - dvak v zložení figuruje BHT, což ako možný /nielen/ alergén naozaj neodporúčam BHT konzumovať! :) Na druhú stranu, Nivea nie je žiadna BIO kozmetika, takže kto sa bojí, nech nejde do lesa a kto chce BIO, nech nejde do Nivey...
Tradične si neodpustím ofrflať nepraktické dózičkové balenie /rovnako tradične riešené vatovými tyčinkami/, ale môjmu zhýčkanému oku lahodí, a to dosť intenzívne!
No, čo dodať na záver... S Nivea masielkami som v globále veľmi spokojná a naozaj by mi bolo ľúto, keby sa na našich pultoch neobjavili a vy ste nemali možnosť vyskúšať ich /teda najmä tie z vás, ktorým sa nechce objednávať cez net, tobôž zahraničný/. Nuž, ako ten slepý povedal - uvidíme...

plusy:          vôňa, účinok, milé balenie
mínusy:      /ne/chuť, zloženie, menej praktické balenie

celkové hodnotenie: 9/10

- claire -

4 komentáre:

  1. Achhh!!! Po týchto masielkach túžim od kedy som ich minulý rok videla v jednom nemeckom časopise ... Nemôžem pochopiť prečo sa u nás nepredávajú :(( Určite by išli na dračku ... No nič musím nejako "vydumať" ako sa k nim dostať lebo sú také rozkošné a určite aj účinné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj mne sa zapáčili na prvý pohľad, rozmýšľala som, ktorý objednať a keď som objavila toto balenie, vedela som, že musí byť moje celé! :D A aj keď som dva posunula nakoniec ďalej ako darčeky, stačilo mi pokochať sa pohľadom na ne ;). A účinok je naozaj veľmi dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som blázon na balzámy, myslím to vážne musím mať všetky čo uvidím. Tento je skvelý, mám vanilkový a ten bez vône a plánujem ešte malinový. Kupujem ich na mimibazáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D v tomto by sme si určite rozumeli, ja už radšej ani nerátam, koľko ich mám... najbližšie sa chystám na EOS balzamíky, ale potom sa už chystám fakt dať si DOČASNÚ stopku :D... len či aj vydržím! :D
      Ja som ich teda ňuchala všetky a ten vanilkový vonia určite najkrajšie :)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...