pondelok 24. februára 2014

Niečo, čo naozaj potrebujete! ;)

Aby som vás recenziami na balzamy/krémy/tyčinky/masky/maslá na pery neunudila k smrti, pozrime sa dnes na jeden trošku menej tradičný výrobok v kozmetike.
My mačkofilky to máme jednoduché - stačí vidieť niečo s predponou "cica" a výrobok je náš ;). Aj keby ste však mali z mačiek fóbiu už od kolísky, s týmito výrobkami by ste sa aspoň občas skamarátiť mali. Ja som s jedným takýmto malým zázrakom nadviazala naozaj dôverný vzťah a ako sa zdá, odteraz mi bude robiť pravidelnú spoločnosť.
To čudo, ktoré vám dnes MUSÍM predstaviť, je od francúzskej značky Avéne a vyzerá takto:









































S hojivým krémom Cicalfate som sa zoznámila vďaka lekárničke, ktorá mi ho pri nejakej príležitosti priam zvelebila a spomenula som si naň, keď mi chirurg zmasakroval nohu /rozumej zašil po zákroku/ a ja som hľadala niečo na čerstvú jazvu /o mojej jazve a jej fotodokumentácii reč ešte niekedy v budúcnosti bude/.
Cicalfate aj vďaka obsahu termálnej vody z Avéne má upokojujúce a protizápalové účinky, zabraňuje množeniu baktérií, takže je vhodný na podráždenú pokožku a - pre mňa ako stvorené - po drobných dermatologických zákrokoch. V lekárňach ho nájdete nielen v rôznych veľkostiach, ale aj v rôznych konzistenciách podľa toho, ako podráždená je vaša pokožka - krém na suché rany, lotio na mokvajúce a pod.
Myslím, že ani nemusím jeho účinky zbytočne obkecávať, stačí krátky pohľad na obsah. Krémik je bezpečne uschovaný v alumíniovom obale a vyzerá takto:
 
Úprimne - ktorá z vás videla niečo už na prvý pohľad hojivejšie, nech zdvihne ruku! Ja sa teda priznám, že ja veru nie.
Cicalfate som otestovala nielen na mojej jazve, ale aj na drobných popáleninách /takisto po dermatologickom zákroku/. Už dávno nie som malé decko, aby som si do krvi rozdriapala svrbiace rany, ale túžbe vydrhnúť sa kefou na čistenie záchodovej misy sa občas nevyhnem. Podobne bolo tomu aj v tomto prípade. Po sprchovaní svrbenie prechádzalo až do bolesti, Cicalfate tomu všetkému ale dal ráznu STOPku. Ranky upokojil v podstate OKAMŽITE a po cca týždni aplikácie po nich ostali už len malilinkaté, ťažko postrehnuteľné fliačky.
Ranami a podráždenou pokožkou sa ale využitia hojivého krému - aspoň u mňa - neskončili. V mojej nekonečnej fantázii som zašla až tak ďaleko /no dobre, nejaká tá inšpirácia bola!/, že som si Cicalfate naniesla na celú tvár ako masku - samozrejme v primeranej vrstve, nech vás ani nenapadne ju zotierať!!! Krém mi pleť parádne upokojil a premastil - čiže odporúčam praktizovať skôr šťastným majiteľkám suchej pleti -  doslova chytila druhý dych.
Ak by ste aj nič z toho, čo som kedy recenzovala a odporúčala na mojom blogu, doma nemali, toto mať jednoducho musíte.  Cena cca 10 eur za 40ml balenie je celkom prijateľná, obzvlášť, keď si zacvakáte za naozaj kvalitnú a užitočnú vecičku. 

plusy:          účinok, konzistencia
mínusy:      absolútne bez mínusov

celkové hodnotenie: 10/10

- claire -

2 komentáre:

  1. Súhlas. Tento krém je super. Nie je zlá ani rada Cicabio od Biodermy, ale tento sa mi zdal trošku lepší.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetko, čo začína na mačku, musí byť dobré!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...