streda 14. mája 2014

Úplne nevoňavé maslo od The Body Shop


Tak a máme tu prvý úlovok, kúpený v rámci môjho mníchovského nakupovacieho ošiaľu. Rozhodla som sa začať práve ním, keďže rôzne mazadlá na telo dokážem subjektívno-objektívne zhodnotiť už po prvých pár použitiach.
Keď som napatlala na seba zo vzorkovníka v predajni všetky možné verzie telových masiel od The Body Shop, okamžite som sa zamilovala. 

 



Nedivím sa vôbec, že ich ľudia toľko velebia... Moja voľba nakoniec padla na jemnú, nevtieravú vôňu /POZOR, dávam do vašej ctenej pozornosti túto vetičku!/ aloe vera. Mám rada aloe a v tak úžasnom telovom masle bude pre mňa isto to pravé orechové!




Masielko bolo už na prvý pohľad nádherne jemnej konzistencie, takže cena – necena, jeden kúsok putoval do nákupného košíka.
O to väčšie bolo moje prekvapenie doma, keď som zistila, že to krásne voňajúce masielko, ktoré sme aj s kamoškou oňuchávali v mníchovskej predajni, nevonia ale že VÔBEC!!! Neviem v akom delíriu sa nachádzali naše čuchové bunky, ale ja som tú vôňu fakt cítila a moja kamoška tiež! :D No tak neviem... :) V každom prípade, maslo je určené na citlivú pleť a tá by mala NEvoňavé výrobky len oceniť, ale tak ja som tak trochu /no DOSŤ!/ vôňofil, takže mierne sklamanie tam bolo, no...
Poďme sa však mrknúť na účinok, ktorý je tak famózny, že som sa veľmi rýchlo rozhodla odpustiť mu tento jeden malilinký nedostatok.
Konzistencia masla je naozaj neuveriteľná. Maslo je doslova hodvábne, naniesť si ho na pokožku je u mňa fantázia prvej kategórie /Opäť ťažko chrochtám blahom!/. 



Pri aplikácii maslo príjemne chladí a zanechá vo vás dojem, že sa na tej pokožke priam rozplýva. A teda asi nie len dojem, ono sa rozplýva naozaj!
Keďže je to maslo, tak vám pokožku aj pekne premastí, logicky. 

 
Niektoré značky toto až tak prefláknuté nemajú. Dosť často sa mi stalo, že som sa „umastila“, výrobok následne poutierala do pyžama a telo ostalo suché. Určite to ale nie je prípad tohto masla – jeho účinok v podobe hodvábne jemnej, vyživenej pokožky cítite totiž ešte na druhý deň.
Telové maslo od The Body Shop je naozaj skvelá vec. Skvelá vec za prehnanú cenu... Lebo dať 17 eur za 200 ml téglik masla, ktoré pri dennom používaní ja osobne som schopná minúť tak za 10 dní, je fakt trochu dosť. Ja som maslo kúpila v akcii mínus 20 percent, ale to na veci nič nemení. Takže môj verdikt znie: výrobok je to fantastický, ale za tú cenu možno tak 2x do roka.

plusy:          účinok!!!, konzistencia!!!
mínusy:      cena!!!, balenie bez ochrannej fólie

celkové hodnotenie: 10/10

- claire -

4 komentáre:

  1. Vyzerá to skvele, normálne som dostala chuť sa nakrémovať, ale tá cena :(( - bŕŕŕ´. Ani náhodou.
    Možno ak by mi ho niekto daroval :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď nápodobne -_- ... to ten mníchovský nakupovací ošiaľ! ;D

      Odstrániť
  2. Jani musíš doniesť koštnúť to tvoje Mníchovské maslo:)

    OdpovedaťOdstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...