utorok 12. augusta 2014

Peelingový tip na leto



S dnešnou recenziou som sa rozhodla neotáľať príliš dlho, keďže ide o novinku a ako to už občas býva, aj o vec, ktorú by ste eventuálne mohli potrebovať ;).



Limitkový mandarínkovo-pomarančový telový peeling zn. Balea. Väčšina ľudí to tu už zrejme vie, ale pre istotu zopakujem: Na čom naozaj ulietavam, to sú olejové peelingy, ktoré vám na jedno použitie dokážu zbrúsiť tristoosemdesiatšesť vrstiev kože a zároveň vám pokožku krásne vyživia. V lete, keď je moja pokožka aspoň jemne líznutá opálením a teda sa môžeme tváriť, že je aj trošku podráždená, uprednostňujem skôr tie jemnejšie verzie peelingov.
Do tejto kategórie patrí aj DMkovská novinka, ktorá ukráti vaše peňaženky o necelé 2 eurá, takže za vyskúšanie určite stojí.
Hneď na úvod musím spomenúť, že peeling zas tak jemný nie je a určite by som ho nepoužívala denne. Nedávno som písala o telovom peelingu z Avonu a tento je od neho tak o kategóriu hrubší - pre mňa je však na leto stále prudko prijateľný.


Peeling vonia ako mandarínkovo-pomarančové niečo, jemne pančnuté vanilkou, takže vyslovene umelú ovocnú vôňu /aké mám, mimochodom, veľmi rada! B-)/ nečakajte. Vôňa síce na pokožke nejak nedrží, ale čo je hlavné, pokožka ostane vďaka konzistencii s hrubšími zrniečkami pekne hladká.
Po aplikácii šupnite aspoň ľahké telové mliečko samozrejme.
Peeling určite odporúčam a tie z vás, ktoré neobľubujú olejové šmirgle, by ho určite mohli používať počas celého roka.

plusy:          konzistencia, vôňa, účinok, cena
mínusy:      neolejový ;)

celkové hodnotenie: 10/10

Skúšali ste? Ak máte tip na akýkoľvek dobrý telový peeling, sem s ním! :)

- claire -

4 komentáre:

  1. Ahoj moninovala som ťa na svojom blogu na liebster tag :)
    http://theresahoran.blogspot.sk/2014/08/tag-liebster-award-discover-new-blogs.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto by som si dala povedať.
    Najmä kvôli vôni, i keď aj efekt by stál za hriech :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj odporúčam, je fakt dobrý... A nemusíš ani oleje miešať! ;)

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...